Dělá vám problém prosadit se na trhu? Sledujte nejnovější trendy.
Ať už jste s podnikáním začali nebo to teprve máte v plánu, nejzásadnější otázkou, kterou je nutné si položit, je to, jak úspěšně oslovit vaše potenciální zákazníky. I přestože vám může hrát do karet vysoká poptávka po vašich produktech či lokalita, kde podnikáte, úspěšný business se sám nevytvoří. Je potřeba tomu trochu dopomoci.
Naprostou samozřejmostí jsou v dnešní době kvalitní webové stránky. Spoustu lidí je zvyklá hledat informace na internetu. Zjišťují tam otevírací dobu, kontakt, adresu, ale i dostupnost produktů. Drtivá většina také preferuje objednávání online. Zvažte proto, zda tuto službu nabízet chcete, či dáváte přednost pouze prodeji v kamenných obchodech. Doporučujeme ale vyjít zákazníkům vstříc a nabízet možnost doručení až domů. Dbejte také na výběr spolehlivého dopravce a zásilky posílejte tak, aby se minimalizovala možnost znehodnocení výrobku. Pokud se navíc jedná o křehké zboží, musíte postupovat maximálně opatrně. Využijte bublinkových fólií a dalších vychytávek, které zásilku ochrání.
Stejně tak nepodceňujte vzhled balíčku, který k majiteli dorazí. Místo starých krabic, co po různu najdete, investujte do nových. V současné době je navíc možnost nechat si potisknout krabice s vlastním designem, logem, apod. Výrobek tak hned získá na hodnotě a vizuálně to působí mnohem lépe.
Již se také osvědčilo do balíčků přidávat různé dárečky, které vás prakticky nic nestojí a zákazníkům udělají radost. Zvažte třeba samolepky s vaším logem, které vám spolu s celou reklamní sadou na zakázku vytvoří specialista na obalové materiály Paketo.cz. Stojánky s letáčky pak můžete využít nejen u vás v obchodě, ale zkuste oslovit i další prodejny, ordinace či kanceláře, se kterými můžete navázat pomyslnou spolupráci a vystavení vaší nabídky na jiných místech vám navíc může pomoci u takové klientely, která se stále orientuje spíše mimo internet.
Ač se síla internetu rozmáhá více a více, přesto by bylo kontraproduktivní zaměřit se jen na takovou formu propagace. Nejlépe pochopíte, jak přemýšlí zákazník, když se vy sami zaměříte na situace, kdy jste v klientově kůži. Přemýšlejte tedy, co oslovuje a dělá radost vám a podle toho také tvořte svoje podnikání.