Vánoční nákupní horečka co nevidět zaklepe na dveře. Co je třeba splnit již nyní, aby vás nezastihla nepřipravené? Přečtěte si tipy, díky kterým posunete vaše podnikání o kus dál.
Online propagace
Úspěšný e-shop musí být vidět. To je jedno ze základních kritérií, které na něj dovede zájemce a potenciální kupce. Koncentrujte tedy reklamu na takové weby, které vyhledává vaše cílová skupina. S ohledem na to je však třeba zajistit dostatečné naskladnění a rychlé vyřizování objednávek. Připravte se na větší finanční výdaje, které se však s úderem vánočních nákupů mnohonásobně vrátí.
Osobní kontakt se zákazníky
Nepodceňujte ani osobní kontakt a ústní propagaci. Konkrétně před Vánoci je ideální doba na to, vzít vybrané produkty do světa. K tomu můžete využít různých nákupních center, které se jen hemží zákazníky lačnými po utrácení peněz a vybírání vhodných dárků. Není ani na škodu oslovit podnikatele v jiném oboru, které vám do svého obchodu mohou umístit pultové displeje nebo podlahové stojany. Tyto kartonové POS a POP jsou strategicky umisťovány k pokladnám nebo na pulty a zajišťují vybraným produktům prodejní podporu a maximální pozornost. Jejich individuální výrobu včetně potisku zajišťuje eshop www.paketo.one. Dokážou vám vyrobit prezentační stojan už od 1 kusu, v té nejvyšší kvalitě a působivém designu.
Přitažlivý a přehledný design
Již dávno nejsou v módě pestrobarevné a křiklavé barvy, které se dříve používaly k upoutání pozornosti. Postupně se do online obchodu vrací zlaté pravidlo, které praví, že v jednoduchosti je krása. Pro web volte méně výrazné barevné kombinace a dbejte i na vkusné písmo. Takto laděné e-shopy budí dojem věrohodnosti, pečlivosti, spolehlivosti a dochvilnosti, což jsou základní faktory, díky kterým se zákazníci vrací a doporučují e-shop ostatním.
Benefity
Dárečky a bonusy navíc má rád každý a ne nadarmo na tomto principu v dnešní době funguje lákání klientely ve většině odvětvích podnikání. Ani vy tedy nesmíte být pozadu. Osvědčuje se možnost dopravy zdarma, či připojení různých upomínkových předmětů k zakoupenému zboží. Může se jednat o samolepky, tužky s logem či další drobnosti.
Zabezpečené zboží
Zboží by zákazníkům mělo vždy dorazit v neporušeném stavu. A pokud obchodujete s věcmi křehkými či jinak náchylnými k poškození, platí to dvojnásob. Dejte přednost kvalitním obalovým materiálům. Ty se dají v dnešní době objednat na zakázku a je možné je i různě potisknout. Tyto služby nabízí například prodejce obalových materiálů Paketo.cz.
Sledování konkurence
Správný podnikatel by neměl být slepý ke konkurenci, ale naopak ji sledovat ostřížím zrakem. Nabízí váš soupeř výhodnější podmínky, rychlejší dodací lhůtu nebo nižší ceny? Pokuste se ho trumfnout. Nejen, že budete mít přehled o tom, co nabízejí ostatní, ale poskytne vám to i i zpětnou vazbu, nápady a motivaci.