Vánoční shon se blíží a boj o zákazníky a jejich zájem o naše produkty, co nevidět započne. Blížící se prosincové svátky pro většinu totiž znamenají znatelný finanční zisk, a to, ať už jsme maloprodejci nebo se věnujeme velkovýrobě. Co můžeme udělat pro to, abychom zákazníky zaujali?
Panuje přesvědčení, že v dobách online obchodu se s pobíháním po obchodech obtěžuje již málokdo. Objednat do domu si lze prakticky vše, od nábytku přes knihy až po potraviny. A přestože rostoucí procento online nákupů tyto domněnky potvrzuje, o Vánocích to tak úplně neplatí. Naštěstí pro podnikatele, ještě stále existují jedinci, kteří nechávají shánění vánočních dárků na poslední chvíli a řeší je osobně v kamenných prodejnách. Obchodníci tak stále mají prostor a šanci potenciální zákazníky ovlivnit, je pro to však potřeba něco udělat.
Před Vánocemi je tedy kromě správy e-shopu třeba zaměřit se především na osobní kontakt a s tím spojenou podporu prodeje. Základem stabilního podniku, kam se budou spokojení zákazníci vracet, je kvalifikovaný personál. Všichni naši zaměstnanci by měli vědět, co vlastně prodávají a měli by se v dané branži orientovat, aby zákazníkům usnadnili rozhodování, zda výrobek zakoupit, či nikoli.
Než však k prodeji dojde, je nutné upoutat pozornost. K tomu slouží podlahové a pultové displeje či vhodně umístěné reklamní bannery. Zatímco podlahové a pultové displeje jsou určeny do míst prodeje, reklamní bannery je možné umístit prakticky kamkoli, kde se vyskytne příležitost. S tím vám můžou pomoci na eshopu Paketo.one, který se specializuje na vývoj a výrobu kartonových POP a POS produktů.
Displeje můžeme umístit k pokladnám či na pult a slouží hlavně k propagaci těch výrobků, které do nich umístíme. Tím jim zajišťujeme prodejní podporu a maximální pozornost. Kromě toho, že displeje ovlivňují rozhodnutí o koupi, tak také rozlišují jednotlivé výrobky od konkurence. Jsou navíc vyráběny z kartonu a lepenky, tudíž je s nimi jednoduchá manipulace a po upotřebení jsou recyklovatelné. Mezi další výhody patří i to, že jelikož jsou dodávány složené, snižují se náklady na dopravu a skladování, a ani jejich instalace není náročná.
Tento druh propagace by se neměl brát na lehkou váhu z toho důvodu, že osobní kontakt a to, co zákazník vidí a na co si může sáhnout a vyzkoušet, stále hraje prim v nákupech jakéhokoli zboží. Navíc se jedná o poměrně malou investici, jejíž výsledky jsou srovnatelné s online reklamou.