Vsaďte na reklamní a prodejní materiály z kartonu, vyplatí se z praktických i ekologických důvodů

Vsaďte na reklamní a prodejní materiály z kartonu, vyplatí se z praktických i ekologických důvodů

vloženo do: STYL | 0
facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

POP a POS materiály a další prostředky na podporu prodeje a zviditelnění značky jsou všem profesionálům z oboru dávno známé. I když nejsou v oblasti marketingu a prodeje žádnou průlomovou novinkou, vyplatí se investovat do jejich designu i výroby, neboť jsou z průzkumů nákupního chování hodnoceny jako velmi efektivní způsob, jak v místě prodeje upoutat zákazníkovu pozornost a motivovat ho ke koupi. Trend poslední doby velí vsadit na kartonové materiály, a to z praktických, estetických i ekologických důvodů.

Věděli jste, že průměrný market nabízí výrobky zhruba 1700 značek, ale kupující si během jedné návštěvy všimne pouze 150 z nich, a to většinou těch více propagovaných jednotlivými POP/POS materiály? Podle aktuálního průzkumu nákupních zvyklostí Shopper Engagement Study Czech Republic 2015, který byl prováděný přímo v českých supermarketech a hypermarketech, je až 59 % realizovaných nákupů impulzivních, tedy provedených na základě momentální inspirace přímo v místě prodeje. Ze stejného průzkumu také vyplynulo, že prodej zboží podpořený některým z POP materiálů se zvýší průměrně o 45 %. Poslední dobou jsou na vzestupu POS a POP materiály z obyčejného kartonu a lepenky, protože skýtají mnoho výhod a řešení.

Netradiční designové řešení

Karton a lepenka patří mezi materiály, které díky svým charakteristikám umožňují výrobu zajímavých tvarů a dovolují vytvářet originální konstrukce podporující prodeje, marketing a vnímání značky. Konstrukce je lehká, avšak mají dostatečnou nosnost i na těžší výrobky. Populární jsou podlahové a pultové displeje : umožňují oddělenou prezentaci vlastního zboží, ovlivňují rozhodnutí ke koupi a výborně odlišují výrobky od konkurence. Dají se navíc snadno plnobarevně a celoplošně potisknout ve fotografické kvalitě.

Jednoduchost sestavení

POS a POP materiály vyrobené z prostého kartonu a lepenky mají promyšlenou konstrukci, která umožňuje jednoduché sestavení, manipulaci i instalaci. Z výroby je navíc dostanete v naprosté většině případů balené naplocho kvůli snadné přepravě a skladování.

Všestrannost použití

Karton i lepenka se dají kromě podlahových a pultových displejů, klasických POS/POP displejů snadno použít i při výrobě reklamních bannerů, totemů a obdobných prostředků propagace. Lze s nimi vytvářet tvarově komplikované 3D produkty a využívat je při různých firemních akcích, na večírcích a pro výstavní účely.

Šetrnost k životnímu prostředí

Kartony a lepenky jsou 100% recyklovatelné a ekologické, mnohdy jsou už vyrobeny z recyklovaných materiálů.

Jedním ze specialistů na kartonové POP a POS materiály je i přední český výrobce obalových materiálů a výrobků z kartonu Paketo.one. Díky dlouholetým zkušenostem s kartony a lepenkou, modernímu technickému vybavení a vlastním skladům jsme schopni realizovat velké a náročné zakázky v řádu desetitisíců i malé objednávky již od jednoho kusu.

facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

A co vy na to?

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: