POP a POS materiály a další prostředky na podporu prodeje a zviditelnění značky jsou všem profesionálům z oboru dávno známé. I když nejsou v oblasti marketingu a prodeje žádnou průlomovou novinkou, vyplatí se investovat do jejich designu i výroby, neboť jsou z průzkumů nákupního chování hodnoceny jako velmi efektivní způsob, jak v místě prodeje upoutat zákazníkovu pozornost a motivovat ho ke koupi. Trend poslední doby velí vsadit na kartonové materiály, a to z praktických, estetických i ekologických důvodů.
Věděli jste, že průměrný market nabízí výrobky zhruba 1700 značek, ale kupující si během jedné návštěvy všimne pouze 150 z nich, a to většinou těch více propagovaných jednotlivými POP/POS materiály? Podle aktuálního průzkumu nákupních zvyklostí Shopper Engagement Study Czech Republic 2015, který byl prováděný přímo v českých supermarketech a hypermarketech, je až 59 % realizovaných nákupů impulzivních, tedy provedených na základě momentální inspirace přímo v místě prodeje. Ze stejného průzkumu také vyplynulo, že prodej zboží podpořený některým z POP materiálů se zvýší průměrně o 45 %. Poslední dobou jsou na vzestupu POS a POP materiály z obyčejného kartonu a lepenky, protože skýtají mnoho výhod a řešení.
Netradiční designové řešení
Karton a lepenka patří mezi materiály, které díky svým charakteristikám umožňují výrobu zajímavých tvarů a dovolují vytvářet originální konstrukce podporující prodeje, marketing a vnímání značky. Konstrukce je lehká, avšak mají dostatečnou nosnost i na těžší výrobky. Populární jsou podlahové a pultové displeje : umožňují oddělenou prezentaci vlastního zboží, ovlivňují rozhodnutí ke koupi a výborně odlišují výrobky od konkurence. Dají se navíc snadno plnobarevně a celoplošně potisknout ve fotografické kvalitě.
Jednoduchost sestavení
POS a POP materiály vyrobené z prostého kartonu a lepenky mají promyšlenou konstrukci, která umožňuje jednoduché sestavení, manipulaci i instalaci. Z výroby je navíc dostanete v naprosté většině případů balené naplocho kvůli snadné přepravě a skladování.
Všestrannost použití
Karton i lepenka se dají kromě podlahových a pultových displejů, klasických POS/POP displejů snadno použít i při výrobě reklamních bannerů, totemů a obdobných prostředků propagace. Lze s nimi vytvářet tvarově komplikované 3D produkty a využívat je při různých firemních akcích, na večírcích a pro výstavní účely.
Šetrnost k životnímu prostředí
Kartony a lepenky jsou 100% recyklovatelné a ekologické, mnohdy jsou už vyrobeny z recyklovaných materiálů.
Jedním ze specialistů na kartonové POP a POS materiály je i přední český výrobce obalových materiálů a výrobků z kartonu Paketo.one. Díky dlouholetým zkušenostem s kartony a lepenkou, modernímu technickému vybavení a vlastním skladům jsme schopni realizovat velké a náročné zakázky v řádu desetitisíců i malé objednávky již od jednoho kusu.